fredag 19 maj 2017

19 maj - "Konst runt Omberg"

.
Konstrundan 2017 närmar sig med stormsteg och jag vill verkligen hälsa er alla varmt välkomna till Östergötlands bästa konstrunda! Torsdag - söndag 25/5 - 28/5 kl 11 - 17 med invigning på Ödeshögs torg kl 10 den 25 maj.

Tag tid på Dig, gärna fler än en dag av de fyra som vi öppnar våra ateljéer och verkstäder. 
Det är en koncentrerad runda i en oerhört vacker natur-kulturbygd med 14 platser att besöka. Vi är alla yrkesverksamma konstnärer, vilket är unikt för konstrundor i landet.



Några av ett par tusen besökare år 2015

Självklart önskar jag att du passar på att också besöka min verkstad, Ateljé Gebbe mitt i Ödeshög 100 m från torget.
Jag har mycket att bjuda på och jag hoppas kunna överraska dig också i år. 

Varmt välkommen! Vi möts i Ateljé Gebbe.

Se mer i högerspalten. Genom att klicka på "Konstrundan 2017" kommer du till OM-kulturs hemsida där du finner allt du behöver.

Några smakprov i färgsprakande olja:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar