tisdag 16 maj 2017

16 maj - Konstrundan närmar sig

.
Om jag nu inte visste om att Konstrundan 25 - 28 maj - "Konst runt Omberg" närmar sig med stormsteg, så fick jag idag en påminnelse i brevlådan, en lycka-till-hälsning från en av mina trognaste besökare och supportrar.
Ewa-Britt från Vadstena hör ofta av sig till mig med små positiva tillrop, presenter och underfundig poesi. Tack min vän!



Den här gången bjuder hon mig ett vackert regnbågsträd. 

Jag hoppas att ni är fler därute i etern som tar tillfället tillvara att komma på besök. Jag arbetar för fullt för att avsluta så mycket måleri jag kan och orkar. Att säga att det är mycket nu är ett understatement, men jag tycker ändå att jag har ett visst grepp om det hela.

Se vidare i högerspalten under "Konstrunda 2017" så finner du där en länk, under bilden, till vår hemsida. Där du kan leta vidare och också dra ut kartor och hitta all information du behöver.

Välkomna nästa vecka under Kristi himmelsfärdshelgen i vacker vårtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar